Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Gratis stemmen voor project Pine Ridge

  • Sanne Bos

    Beste Indianen Supporters,

    Waarom deze mail..?

    Elke winter vriezen daar nog steeds mensen dood onder erbamelijke omstandigheden in Pine Ridge

    Vandaar dat ik met deze actie hier meer aandacht voor probeer te vragen in Nederland en buurtlanden! (kunnen ook stemmen!).

    Vanaf vandaag kunnen de bewonderaars/supporters gratis stemmen voor de bewoners in Pine Ridge.

    Hoe werkt dit..?

    Een groene bank is een bank die investeert in mensenrechten,dierenwelzijn en de natuur.Ze financieren projecten intiatieven die voor een beter wereld zorgt,ook blijken deze banken succesvol tijdens de crisis,denk maar aan microkrediet van de ASN en Triodos,die zeer succesvol blijken te zijn.

    Nu heeft de ASN een website waarin je een intiatief kunt promoten en hier aandacht op te vestigen,ook tref je hier meerdere mensen die grenzenverleggend zijn en heel bewust in het leven staan.

    Hoe kun je stemmen..?

    Heel eenvoudig het kost ong. 5 minuten om je in te schrijven,bovendien is het gratis.

    Wel is het belangerijk dat je tijdens het inschrijven je volledige voor en achternaam in de gebruikersnaam invult zodat je zeker weet dat je stem ok daadwerkelijk rechtsgeldig wordt verklaard.

    Om dit te doen kun je naar:

    http://www.voordewereldvanmorgen.nl/site/create_user

    gaan.

    en te stemmen:

    http://www.voordewereldvanmorgen.nl/site/project/570

    Wat doet Cosmic Fire Foundation..?

    CFF werkt samen met andere organisaties om het project voor duurzame energie te ondersteunen in Pine Ridge zelf,dus dat betekent dat de lokale bevolking zelf hard werkt om hun zelfredzaamheid te bevorderen,de zonnepanelen worden in Pine Ridge zelf gemaakt door de lokale bevolking.

    Hun werkeloosheid op de rez. is meer dan 80% en heeft de laagste levensverwachting van het westelijk halfrond. Mannen worden gemiddeld 45 jaar en vrouwen ong. 50 jaar.

    Dus niet alleen de werkeloosheid,maar ook de uitzichtloosheid wordt aangepakt.

    Dat hun gevecht tegen eeuwenlange onderdrukking en uitbuiting deze trotse bevolking niet verslagen heeft kan dit rustig nalezen op de website van Henry Red Cloud!

    http://www.treeswaterpeople.org/tribal/tribal_intro.htm

    Om het steunen wil ik samenwerken met meer mensen die hier ook hart voor hebben,ik vraag geen geld alleen steun en een stem!

    Bedankt voor de tijd en moeite,

    wens iedereen een hele fijne zomer.

  • Toine de Jongh

    Beste Sanne Bos.

    Als de Cosmic Fire Foundation, verenigingen zoals wij als een baksteen laten vallen, terwijl wij eerst zeer goed hebben samen gewerkt, lijkt het voor ons niet wenselijk meer dat wij nog langer aan hun project deelnemen.

    De Cosmic Fire Foundatio werkt niet met alle organisaties samen, maar is een doelstelling op zich.

    M.v.g,

    Vereniging Real Indian Nation

    Toine de Jongh.

    www.steungroeprin.nl

  • madelon

    Waar gaat het nu om?? mensen helpen of om de lange tenen van een organisatie, er is een rez die heer Rosebudd kan zelfs het zelfde zijn … maar jeetje help mensen ik weet dat duistland en zwitserland mensen en geld en goederen stuurd , ik secondlife wordt er geld ingezameld voor een familie . En ja daar praat je ook echt met de mendsen waar het omgaat ….

    Mensen organisaties er is hulp nodig als het kan geef die dan ook dank jullie Osiyo en tok`sa

    Madelon